Onze school zet sterk in op remediëring tijdens de lessen. Onze zorgleerkrachten staan voor je klaar om je te helpen met o.a. Frans, Engels, Nederlands en wiskunde. Daarnaast zorgen we graag voor extra uitdaging als je dit nodig hebt. Ook na de lesuren hebben we een gratis aanbod voor je.

Een leerling van Panorama beeld een onderwerp uit aan een mede-leerling.
  • Schaken: tijdens de middagpauze kan je (leren) schaken onder begeleiding van een leerkracht of beter gezegd, schaakmeester!
  • Huiswerkklassen in de 1ste graad en OKAN: op maandag, dinsdag en donderdag kan je, je huiswerk op school maken. Er is een leerkracht aanwezig die je kan helpen met leren leren.
  • Cluburen wiskunde in de 1ste en 2de graad: wil je graag nog extra ondersteuning voor wiskunde? Dat kan! In de 1ste en 2de graad geeft een leerkracht wiskunde na school een uurtje extra uitleg bij de leerstof.
  • Cluburen sport voor de 1ste graad en OKAN: op maandag, dinsdag en woensdag kan je na school nog een uurtje sporten onder begeleiding van een leerkracht LO.
  • Sport na de bel i.s.m. Stad Antwerpen: in onze school kan je na school kennismaken met verschillende sporten. Sporting A organiseert deze sportinitiaties.